بوسه معنادار الکسیا بر پیراهن بارسلونا؛ اینجا خانه من است

بوسه معنادار الکسیا بر پیراهن بارسلونا؛ اینجا خانه من است

پایگاه خبری فوتبالی- شب گذشته تیم فوتبال زنان بارسلونا با ۳ گل سوسیداد را شکست داد. گل سوم بارسلونا را در این مسابقه الکسیا پوتیاس از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند که همراه با یک شادی معنادار بود.

به گزارش فوتبالی، هفته دوم لیگ فوتبال زنان اسپانیا دیشب آغاز شد و در یکی از مسابقات حساس این هفته بارسلونا با نتیجه سه بر صفر سوسیداد را شکست داد و شش امتیازی شد. گل سوم بارسلونا را در این دیدار الکسیا پوتیاس ستاره این تیم به ثمر رساند که پس از این گل پیراهن تیم را بوسید که یک خوشحالی معنادار بود.

در نقل و انتقالات تابستانی و وقتی قرارداد الکسیا با بارسلونا به پایان رسید، شایعات زیادی پیرامون این بازیکن به گوش رسید. یکی از این شایعات پیوستن این فوق ستاره فوتبال زنان به رئال مادرید بود که سر و صدای زیادی به پا کرد اما در حالی که پیشنهاد رئالی ها بیشتر از بارسایی ها به این بازیکن بود، سر انجام این انتقال شکل نگرفت و پوتیاس قرارداد خود را با بارسلونا تمدید کرد. او دیشب پس از به ثمر رساندن گل سوم بارسلونا پیراهن بارسلونا را بوسید و نشان داد او علاقه ویژه ای به تیم خود دارد.

بارسلونا در تابستان چند بازیکن را به خدمت گرفت و قرارداد چند بازیکن خوب خود را تمدید کرد. حالا تنها دغدغه آبی اناری ها اتمام قرارداد آیتانا بونماتی در سال آینده است که سران بارسا از حالا به فکر تمدید آن هستند.

۶۰۰۱