بازگشت بازیکن فرانسوی به بارسلونا در تابستان آینده

بازگشت بازیکن فرانسوی به بارسلونا در تابستان آینده

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی بارسلونا که در حال حاضر به طور قرضی در تاتنهام توپ می زند، در تابستان آینده دوباره به بارسلونا باز خواهد گشت چرا که اوضاع برای او در جمع تاتنهامی ها بر وفق مراد پیش نرفته است.

به گزارش فوتبالی، در ابتدای فصل 2022/23 یعنی در تابستان گذشته، بارسلونا کلمنت لنگله، مدافع فرانسوی خود را به طور قرضی راهی تاتنهام کرد چرا که لنگله در بارسلونا نتوانسته بود برای خود جایگاهی دست و پا کند و اوضاع برای او آن طور که باید و شاید پیش نرفته بود. انتقال قرضی لنگله به تاتنهام یک بند اختیاری برای خرید دائمی دارد که تاتنهامی ها اگر بخواهند می توانند آن را در پایان فصل فعال کنند.

اکنون به گفته روزنامه موندو دپورتیوو، تاتنهام به هیچ وجه تمایلی برای خرید دائمی کلمنت لنگله ندارد و به این ترتیب این مدافع فرانسوی در تابستان آینده دوباره به بارسلونا باز خواهد گشت.

کلمنت لنگله در این فصل 1459 دقیقه برای تاتنهام بازی کرده است. او تا سال 2026 میلادی با بارسلونا قرارداد دارد و با توجه به این که نتوانسته است رضایت آنتونیو کونته را جلب کند، راهی جز بازگشت به بارسا نخواهد داشت. لنگله در حال حاضر 27 سال دارد.

1470