مشتری انگلیسی برای مدافع مازاد بارسلونا

مشتری انگلیسی برای مدافع مازاد بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - در آخرین روزهای نقل و انتقالات تابستانی، بارسلونا سخت در تلاش است تا ترکیب خود را تقویت کند که البته برای این کار، آنها مجبور هستند که برخی بازیکنان مازاد خود را بفروشند تا از فشار فیرپلی مالی خارج شوند. یکی از بازیکنان مازاد بارسلونا نیز کلمنت لنگله نام دارد.

به گزارش فوتبالی، مدافع میانی فرانسوی در برنامه های ژاوی هرناندز جایی ندارد و باید به دنبال مقصدی برای خودش باشد. این بازیکن امید زیادی داشت تا به تاتنهام برگردد اما تیم انگلیسی او را نخواست. کلمنت پیشنهادهایی از لالیگا و لیگ عربستان هم داشت و حالا گفته می شود که استون ویلا جدیدترین تیمی است ک به خرید این مدافع 28 ساله ابراز تمایل کرده است. 

فابریزیو رومانو خبرنگار ایتالیایی گزارش داده است که اونای امربی سرمربی استون ویلا از مدیران تیمش خواسته تا لنگله را به خدمت بگیرند. در حقیقت مصدومیت تایرون مینگس باعث شده تا استون ویلا به دنبال خرید در پست مدافع میانی باشد که لنگله با تجربه حضور در لیگ انگلیس می تواند گزینه مناسبی برای انها باشد. در هر صورت فقط سه روز و نیم تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است و لنگله که می داند جایی در برنامه های ژاوی ندارد، باید به دنبال مقصدی جدید برای خودش باشد.

4125