مدافع بارسلونا با رونالدو هم‌تیمی می‌شود؟

مدافع بارسلونا با رونالدو هم‌تیمی می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کلمنت لنگله در حال حاضر مورد توجه النصر عربستان قرار گرفته است و باید دید که در روز های باقی مانده از پنجره نقل و انتقالاتی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، کلمنت لنگله که در حال حاضر 28 سال سن دارد، هیچ جایی در برنامه های ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا ندارد. ژاوی او را در فصل گذشته هم نخواست و به این ترتیب این بازیکن به طور قرضی در تاتنهام توپ زد. ژاوی هرناندز برای این فصل هم این بازیکن را نمی خواهد و منتظر به فروش رسیدن او است.

به نظر می رسید که بارسلونا کلمنت لنگله را به طور دائمی به تاتنهام هاتسپر بفروشد اما این اتفاق رخ نداد چرا که تاتنهام می خواست برای لنگله صرفا 5 میلیون یورو پرداخت کند. بارسلونا برای به فروش رساندن کلمنت لنگله 15 میلیون یورو می خواهد.

به گفته اتلتیک، بارسلونا در آستانه به توافق رسیدن با النصر عربستان بر سر لنگله است. النصری ها به دنبال جذب یک مدافع هستند و به نظر می رسد که کلمنت لنگله یکی از گزینه های آن ها باشد. سرخیو راموس هم گزینه دیگر النصر بوده است اما چون لنگله سن کمتری دارد گزینه بهتری برای النصری ها در نظر گرفته شده است.

در هر صورت باید دید که لنگله هم به جمع یاران رونالدو در النصر عربستان اضافه می شود یا خیر.

1471