کمک مالی غیرمنتظره به بارسلونا از جانب مدافع فرانسوی

کمک مالی غیرمنتظره به بارسلونا از جانب مدافع فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا بیش از هر زمان دیگری به پول نیاز دارد تا بتواند از زیر سایه محدودیت های سقف دستمزد در لالیگا خارج شود و بتواند ترکیبش را برای فصل آینده تقویت کند. آنها حتی برای ثبت قرارداد جدید بازیکنانی نظیر گاوی و آرائوخو نیز ناموفق بوده اند.

به گزارش فوتبالی، اگر بارسلونا نتواند هر چه زودتر قرارداد گاوی را ثبت کند، این بازیکن در تابستان به بازیکن آزاد تبدیل می شود. کاتالان ها باید هر چه زودتر درآمدزایی کنند تا بتوانند از بحران خارج شوند.

یکی از راهکارهای بارسلونا، فروش برخی بازیکنان است که به نظر می رسد که کلمنت لنگله به کمک بارسلونا آمده است. در حقیقت مدافع فرانسوی در تابستان گذشته قرضی از بارسلونا به تاتنهام رفت. این بازیکن توانسته عملکرد خوبی در تیم انگلیسی داشته باشد و حالا تاتنهام تصمیم گرفته که قراردادش را به حالت قطعی در بیاورد. در حقیقت رایان میسون مربی موقت تاتنهام در این باره گفته است:" مذاکرات در حال انجام است تا لنگله در تاتنهام بماند. لنگله از آن بازیکنانی است که به او نیاز داریم. حرفه ایست و خوب کار کرده است. در تابستان با او صحبت خواهیم کرد."

هنوز سرمربی فصل آینده تاتنهام مشخص نشده است که ناگلسمن مربی آلمانی محتمل ترین گزینه آنهاست.  بارسا امیدوار است که از فروش لنگله حدود دوازده میلیون یورو درآمدزایی کند که در بحران کنونی بارسلونا، مبلغ قابل توجهی به شمار می رود.

4125