توافق تاتنهام با بارسلونا بر سر مدافع فرانسوی

توافق تاتنهام با بارسلونا بر سر مدافع فرانسوی

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا می گوید که تاتنهام به احتمال بالا، کلمنت لنگله را خریداری خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، اسپرز برای تبدیل قرارداد قرضی فعلی لنگله به قرارداد دائمی درحال مذاکره با نمایندگان این بازیکن و باشگاه بارسلونا است. مدافع فرانسوی علی‌رغم مشکلات باشگاه تاتنهام، در شمال لندن خوش درخشیده و به همراه اریک دایر و کریستین رومرو در ۲۵ بازی لیگ انگلیس حضور پیدا کرده است. بارسلونا قصد دارد لنگله را به قیمت ۱۲ میلیون یورو به فروش برساند. کاتالانی ها برای تقویت تیم خود به دنبال افزایش بودجه هستند و لنگله گزینه مناسبی برای ترک نیوکمپ است.

به نقل از آ اس، لاپورتا راجع به لنگله گفت: "فکر می کنم تاتنهام با ما بر سر لنگله به توافق برسد. البته هنوز هیچ چیزی صد در صد مشخص نیست و همه چیز به باشگاه تاتنهام بستگی دارد."

آنگه پوستکوگلو قصد دارد تیم قدرتمندی برای فصل بعد بسازد. این سرمربی سابق سلتیک در جلسه‌ای با دنیل لوی اعلام کرد که اجازه خروج هری کین را نیز صادر نکند. تاتنهام در فصل 2022-23 اصلاً عملکرد خوبی نداشت و حتی نتوانست سهمیه رقابت‌های اروپایی را کسب کند. آن‌ها آنتونیو کونته، استالینی و رایان میسون را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دیدند، اما هیچ کدام نتایج خوبی نگرفتند.

4416