قهرمانی لالیگا، اولویت بارسلونا در فصل آینده

قهرمانی لالیگا، اولویت بارسلونا در فصل آینده

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا تایید کرد که قهرمانی لالیگا در فصل 2023-24، اولویت اصلی آن‌ها خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، در فصل 2022-23 بعد از 4 فصل ناکامی، بالاخره دست بارسلونا بار دیگر به جام قهرمانی لالیگا رسید و آن‌ها زیر نظر ژاوی بر قله فوتبال اسپانیا ایستادند. ژاوی هرناندز و شاگردانش در لالیگا اختلافی فاحش با رئال مادرید و اتلتیکو مادرید ایجاد کرده بودند که حتی چند هفته پیش از به اتمام رسیدن لالیگا، قهرمانی بلوگرانا مسجل شده بود. با این حال، کاتالان‌ها عملکرد خوبی در رقابت‌های اروپایی نداشتند و از هر دو رقابت لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا حذف شدند. 

به نقل از سایت مارکا، خوان لاپورتا رییس باشگاه بارسلونا به خبرنگاران گفت: "برنامه‌های جدیدی برای آینده داریم که تمامی آن‌ها توسط لالیگا تایید شده‌اند. ما بیشتر می خواهیم. نمی خواهیم دل خودمان را فقط به این قهرمانی لالیگای فصل گذشته خوش کنیم. می خواهیم در اروپا نیز قدم بزرگی داریم و به همین خاطر به فکر تقویت تیم هستیم."

لاپورتا در ادامه افزود: "دوست دارم لالیگا بهترین بازیکنان جهان را داشته باشد و ما اولین باشگاهی باشیم که می توانیم بازیکنان بزرگ را به خدمت بگیریم. قهرمانی در لالیگا برای ما بسیار مهم و حائز اهمیت است."

4416