ورود نهادهای نظارتی به قراردادهای مشکوک لیگ برتر

ورود نهادهای نظارتی به قراردادهای مشکوک لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- قراردادهای فضایی برخی بازیکنان لیگ برتری و آپشن‌های موجود در قراردادها و رقم های چند ده میلیارد تومانی، باعث حساسیت نهادهای نظارتی و ورود آنها به این ماجرا شده است.

به گزارش فوتبالی، این روزها همه جا صحبت از قراردادهای عجیب و غریبی است که مدیران سابق و فعلی برخی باشگاه‌های لیگ برتری با بازیکنانشان داخلی و خارجی بسته‌اند که نه تنها رقم پایه آن بسیار بالاست بلکه آنقدر آپشن‌های مختلفی در آن وجود دارد که مجموع آن آپشن‌ها، حتی می‌تواند بیشتر از دریافتی بازیکنان دیگر باشد.

در شرایطی که چند باشگاه بزرگ لیگ برتری بیشتر از بقیه به خاطر این قراردادها سوژه شده‌اند، بر اساس اطلاعات فوتبالی، نهادهای نظارتی به این قراردادها حساس شده و می‌خواهند تمام قراردادهایی که از دید آنها مشکوک است را بررسی کنند.

با توجه به شرایط اقتصادی کشور، اصلا چیز عجیب و غریبی نیست که پولهایی که به عنوان مبلغ پایه قرارداد و آپشن به برخی بازیکنان شاغل در لیگ برتر پرداخت می‌شود، با واکنش‌ها و حتی اعتراض‌هایی همراه شود و به همین دلیل نهادهای نظارتی تصمیم گرفته‌اند هر چه زودتر سر و سامانی به این قضیه بدهند.

حالا باید دید خروجی بررسی قراردادهای بحث‌برانگیز چه خواهد بود و آیا برای مدیرانی که این قراردادها را بسته‌اند، عوارضی خواهد داشت و احیانا تحت تعقیب قرار خواهند گرفت یا اتفاق دیگری خواهد افتاد.

1984