بند بسیار عجیب در قرارداد بازیکنان جدید یک باشگاه/ علیه باشگاه مصاحبه کنید یکطرفه فسخ می‌شود!

بند بسیار عجیب در قرارداد بازیکنان جدید یک باشگاه/ علیه باشگاه مصاحبه کنید یکطرفه فسخ می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران یکی از باشگاههای بزرگ لیگ برتری، بند فوق‌العاده عجیبی در قرارداد بازیکنان جدیدشان اعمال کرده اند که درباره اش فقط می توان ابراز شگفتی کرد.

به گزارش فوتبالی، این باشگاه در قراردادی که با بازیکنان جدیدش بسته، بندی گنجانده که بر اساس آن، در صورتی که بازیکن علیه مدیریت و ارکان باشگاه صحبت کند، باشگاه حق دارد که قرارداد او را به صورت یکطرفه فسخ کند و بازیکن حق هیچ گونه اعتراضی  را نخواهد داشت!

این عجیب‌ترین بندی است که تا امروز در قراردادهای باشگاههای لیگ برتری دیده شده و پیش از این، باشگاهها در صورتی که روی مسائل انضباطی سخت‌گیری ویژه‌ای داشتند، در قرارداد بازیکنانشان این بند را قرار می‌دادند که در صورت مصاحبه علیه باشگاه، جریمه برای آنها در نظر گرفته خواهد شد و درصدی از قرارداد آنها کسر می‌شود منتهی اینکه مصاحبه علیه باشگاه می‌تواند قرارداد بازیکن را فسخ کند چیزی است که احتمالا در هیچ باشگاهی در دنیا! شاهد آن نبودیم و مدیران این باشگاه بزرگ با گنجاندن این بند در قرارداد بازیکنان جدید، یک شاهکار مدیریتی تاریخی خلق کرده‌اند.

به دلایل حقوقی نمی‌توانیم به نام این باشگاه اشاره کنیم اما مطمئنا بازیکنان جدید باشگاه و مدیربرنامه هایشان این قراردادها را دارند و این بند فوق العاده عجیب را دیده‌اند و احتمالا شاخ درآورده‌اند!

1984