نگرانی ژاوی در مورد مصدومیت مدافع فیکس بارسلونا

نگرانی ژاوی در مورد مصدومیت مدافع فیکس بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - آندریاس کریستنسن مدافع میانی دانمارکی به علت مصدومیت مجبور شد که بازی بارسلونا و ختافه را ترک کند. در حقیقت ژاوی هرناندز نمی خواست ریسک کند و این بازییکن را به علت  احتیاط تعویض کرد تا اریک گارسیا از آغاز نیمه دوم وارد زمین شود.

به گزارش فوتبالی، کریستنسن در تک گل بارسلونا نقش داشت چرا که گل با توپربایی او آغاز شد. کریستنسن توپ را قطع کرد و توپ با پاس مستقیم به رافینیا رسید که از جناح چپ پاسی را برای پدری مهیا کرد تا گل سه امتیازی بارسا را به ثبت برساند.

در حال حاضر شدت مصدومیت کریستنسن مشخص نیست که البته بارسلونا چهارشنبه بازی مهمی مقابل سوسیه داد در نیوکمپ در یک چهارم نهایی کوپا دل ری دارد. ژاوی در پایان بازی تایید کرد که علت تعویض کریستنسن به خاطر مصدومیتش بوده اما گفت که همچنان به حضور این مدافع در بازی حساس در کوپا دل ری اعتماد دارد.

رونالد آرائوخو و فرنکی دی یونگ دیگر غایبان بارسلونا در بازیهای اخیر به علت مصدومیت بوده اند. بازیکن اروگوئه ای احساس خستگی شدیدی دارد در حالی که بازیکن هلندی دچار مصدومیت عضلانی شده است. انتظار می رود که هر دو بازیکن برای بازی مقابل سوسیه داد به ترکیب برگردند.

4125