واکنش متفاوت عضو هیات مدیره استقلال به کم‌کاری برخی بازیکنان این تیم

واکنش متفاوت عضو هیات مدیره استقلال به کم‌کاری برخی بازیکنان این تیم

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات مدیره استقلال در پاسخ به درخواست هوادار این تیم برای برخورد برخی بازیکنان این تیم، توضیح جالب توجهی داد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که طی روزهای گذشته شایعاتی درباره کم‌کاری برخی بازیکنان استقلال منتشر شده، امروز برخی از هواداران این تیم با حضور در محل کمپ حجازی، از اعضای هیات مدیره این باشگاه خواهان برخورد با بازیکنانی شدند که از دید آنها، کم کاری کرده‌اند.

در حالی که پرویز مظلومی معتقد است ماجرای کم‌کاری صحت ندارد، حجت کریمی دیگر عضو هیات مدیره استقلال، واکنش متفاوتی به اعتراض هوادار تیمش داشت و گفت: این بازیکنان پول‌های آنچنان می‌گیرند و باید درست بازی کنند نه اینکه قدم بزنند. اگر یک هزار تومانی نگیرند حاضر نیست به زمین رفته و حتی تمرین کنند.

این صحبت عضو هیات مدیره استقلال موجب شد تا هوادار آبی‌ها مجدد از حجت کریمی بخواهد عذر بازیکنانی که به نوعی کم‌کاری کردند را بخواهند تا ماجرای زمان حضور محمود فکری مجدد تکرار نشود.

نمایش استقلال در جدال با تراکتور، اصلا نمایش خوبی نبود، این تیم روبه‌روی حریف تبریزی‌اش حرفی برای گفتن نداشت و در بسیاری از دقایق بازی کاملا تحت تاثیر بازی قرمزها قرار گرفته بود تا پس از سوت پایان بازی حجم انتقادها از بازیکنان این تیم به اوج خود برسد.

7655