حجت کریمی: قول می‌دهم امتیازی از استقلال کسر نخواهد شد!

حجت کریمی: قول می‌دهم امتیازی از استقلال کسر نخواهد شد!

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس هیات مدیره استقلال معتقد است خطر کسر امتیاز در لیگ برتر بیست‌ودوم شاگردان ساپینتو را تهدید نمی‌کند.

به گزارش فوتبالی، بعد از مشخص شدن حکم نهایی پرونده استراماچونی، نگرانی‌ها بابت پرداخت بدهی او با بالارفتن نرخ ارز افزایش می‌یافت. آبی‌ها علیرغم فرصت زیادی که داشتند، موفق نشدند پرونده مالی خود با سرمربی ایتالیایی را تا موعد مقرر کمیته پرولاینسس AFC ببندد. با این اتفاق بسیاری استقلال از آسیا حذف شده می‌دانستند اما مدیران این باشگاه هنوز آن را نپذیرفته‌ و منتظر اعلام رسمی هستند.

از طرفی شنیده می‌شود با توجه به آنکه در رای صادره مهلت تسویه با استراماچونی پایان فروردین ماه ذکر شده، خطر کسر امتیاز و بسته‌شدن پنجره نقل‌و‌انتقالاتی استقلالی‌ها را تهدید می‎کند. با این حجت کریمی، رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال روی آنتن شب‌های فوتبالی آمد و به شایعات روزهای اخیر، اینگونه پاسخ داد: "2 هفته وقت داریم تا پول را بپردازیم تا پنجره باشگاه بسته نشود. اما بعد از اینکه پنجره بسته شد هم هر زمانی که پول پرداخت شود، پنجره باز می‌شود."

او با تاکید بر اینکه خطر کسر امتیاز آبی‌پوشان را در فصل جاری تهدید نمی‌کند، گفت: "کسر امتیاز برای این فصل نیست. مطابق رایی که صادر شد شد، باید تا آخر ماه پول را بپردازیم. قول می‌دهم که این اتفاق (کسر امتیاز) نیافتد. این مسائل را فضای مجازی می‌گوید و خیالشان راحت باشد که هیچ اتفاقی نمی‌افتاد. "

2509