درخواست عجیب ضارب هواداران استقلال از حجت کریمی!

درخواست عجیب ضارب هواداران استقلال از حجت کریمی!

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست مدیرعاملی استقلال نسبت به اتفاقات تمرین این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، حواشی تمرین عصر پنجشنبه تیم استقلال آنقدر زشت بود که جای هیچ صحبت خاصی درباره‌اش باقی نمی‌ماند. موضوعی که پای حراست وزارت ورزش و جوانان به ماجرا را هم باز کرد و از طرف دیگر کانال‌های هواداری استقلال هم شدیدا علیه مسببان این اتفاق تلخ، موضع گرفته‌اند.
با توجه به همزمان شدن درگیری روی سکوها با شعار هواداران علیه حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی استقلال، این بحث مطرح شد که درگیری روی سکوها، واکنش افراد نزدیک به کریمی به شعارها علیه او بوده اما سرپرست باشگاه استقلال منکر هرگونه ارتباط با فردی شده که خودش و اطرافیانش، یکی از هواداران استقلال را کتک زدند.
کریمی به فارس گفته است: من از حضور این افراد در مجموعه کمپ حجازی اطلاعی نداشتم و هنگامی مطلع شدم که او در کنار زمین با من سلام‌وعلیک کرد. اینکه می‌گویند او به خاطر من روی صندلی و جایگاه مخصوص نشسته هم درست نیست.
کریمی درباره عکس گرفته‌شده از او و آن شخص معلوم‌الحال هم چنین توضیحی داده است: وقتی کسی سمت من می‌آید و سلام‌وعلیک می‌کند من هم باید جواب بدهم. در آن لحظه چکار باید می‌کردم؟ حتی آن فرد به من توصیه کرد که بازیکن خوب بگیریم و تیم قوی ببندیم!
بد نیست به این نکته هم اشاره شود که چهره شناخته شده درگیری‌های عصر پنجشنبه همیشه ادعا کرده هوادار استقلال است و چند مرتبه دیگر هم در محل تمرین این تیم در زمان مربیان مختلف حاضر شده و همین مساله هم تبدیل به یک سوژه جدید شده چرا که گویا اولین مربی‌ای که پای این فرد را به تمرین استقلال باز کرده، امیر قلعه‌نویی بوده است.
حالا باید دید اولین واکنش رسمی حجت کریمی به این حواشی مورد قبول فضای هواداری آبی‌ها قرار خواهد گرفت یا خیر.

6442