گل به خودی عجیب به سبک حجت کریمی

گل به خودی عجیب به سبک حجت کریمی

پایگاه خبری فوتبالی- تلفیق اظهارات اخیر سرپرست سابق باشگاه استقلال از یک گاف عجیب، رونمایی کرد. 

به گزارش فوتبالی، یکی از عجیب‌ترین اتفاقات اخیر مربوط به باشگاه استقلال، محکومیت در پرونده شکایت عزیزبک آمانوف بازیکن پیشین این تیم است. محکومیتی که علت آن پاک شدن ایمیل‌های نوتیس آمانوف از ایمیل آدرس رسمی باشگاه استقلال بود.

وقتی این موضوع افشا شد علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد پیگیری‌های حقوقی در این خصوص را انجام خواهد داد اما از آنجا که این اتفاق در زمان مدیریت حجت کریمی رخ داده، کریمی در گفت‌وگویی تلویزیونی در برنامه شبهای فوتبالی، پاک شدن ایمیل‌ها را امری محال عنوان کرد: «مگر می شود ایمیل باشگاه ناپدید شود؟ اینها بهانه است!»

درعین حال بعد از آنکه امروز خبرگزاری آنا نامه شکایت کریمی از کارمند خاطی باشگاه استقلال را منتشر کرد، کریمی در مصاحبه‌ای با تاکید به اینکه چنین نامه‌ای را امضا نکرده نسبت به آن اظهار بی‌اطلاعی کرد. شاید کریمی راست می‌گوید چون امضای علی امیری در تصویر این نامه مشخص است اما این هم صراحتا دیده می‌شود که امضای قائم مقام وقت باشگاه از طرف حجت کریمی پای نامه درج شده است.

در واقع اگر در این ماجرا بنا بر صحت تمام ادعاهای حجت کریمی گذاشته شود، تکذیب نامه شکایت توسط وی از یک گاف مدیریتی دیگر برای استقلالی‌ها رونمایی کرده است. در واقع فاجعه مدیریتی رخ داده چرا که در آن مدیر باشگاه نه از پاک شدن ایمیل‌های به این مهمی اطلاع داشته و نه از شکایتی که در همین خصوص صورت گرفته است.

۶۴۴۲