بازگشت پسر رونالدو به رئال مادرید، شایعه‌ای کاملاً غلط!

بازگشت پسر رونالدو به رئال مادرید، شایعه‌ای کاملاً غلط!

پایگاه خبری فوتبالی - در ساعات اخیر شایعاتی در شبکه های اجتماعی و برخی سایت ها تحت عنوان "بازگشت پسر رونالدو به رئال مادرید" منتشر شده که این خبر از اساس غلط است.

به گزارش فوتبالی، جونیور پسر دوازده ساله رونالدو در یک سال و نیم اخیر در آکادمی منچستریونایتد حضور داشته و قبل از ان هم در آکادمی یوونتوس حضور داشته و عملکرد خوبی داشته اما نکته این جاست که پسر رونالدو هرگز در رئال مادرید بازی نکرده است! کریستیانو در زمان حضورش در رئال مادرید پسرش را به یک مدرسه فوتبال در شهر مادرید می فرستاد که هیچ ربطی هم به رئال مادرید نداشت و به همین خاطر لفظ "بازگشت" در مورد حضور جونیور در رئال کاملا غلط است چرا که پسر رونالدو اصلا در رئال حضور نداشته که بخواهد به این تیم برگردد و اگر روزی به رئال ملحق شود، اولین باری خواهد بود که در این تیم بازی می کند نه این که به تیم اسپانیایی برگردد!

نکته دوم این است که آرانچا رودریگز خبرنگار اسپانیایی نزدیک به باشگاه رئال مادرید گزارش داده است که بحث پیوستن پسر رونالدو به آکادمی رئال کاملا غلط است. در حال حاضر فرزندان زیدان، رائول، کاسیاس، کورتوا و ... در آکادمی رئال حضور دارند اما قرار نیست که پسر رونالدو به رئال ملحق شود. جونیور در همان جایی بازی خواهد کرد که پدرش در آن جا بازی کند و با توجه به این که بحث پیوستن رونالدو به رئال مادرید اساسا کذب است و باشگاه رئال بارها به صورت مستقیم و غیرمستقیم احتمال بازگشت ستاره پرتغالی را رد کرده، پس جونیور هم قرار نیست که در آکادمی رئال مادرید بازی کند. در حال حاضر النصر محتمل ترین گزینه برای رونالدو است که اگر کریستیانو به لیگ عربستان برود، احتمالا پسرش هم به فوتبالش در همین کشور ادامه خواهد داد و مسیر مستقل فوتبالش را پس از بازنشستگی پدرش از فوتبال انتخاب خواهد کرد.

4125