مورینیو هنوز بیخیال مهاجم بارسلونا نشده است

مورینیو هنوز بیخیال مهاجم بارسلونا نشده است

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از بازیکنان بارسلونا که به نظر می رسد به زودی از جمع آبی و اناری پوشان جدا شود، ممفیس دیپای، مهاجم هلندی این تیم است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا در هفته آینده به مصاف اسپانیول می رود و بدین ترتیب اولین بازی رسمی خود را پس از رقابت های جام جهانی 2022 قطر برگزار می کند. برای این بازی بارسلونا لواندوفسکی را در اختیار ندارد چرا که او محروم است. همچنین عثمان دمبله هم به خاطر خستگی ناشی از جام جهانی استراحت خواهد کرد. اما با این حال باز هم بعید به نظر می رسد که به ممفیس دیپای بازی برسد چرا که آنسو فاتی و فران تورس دو بازیکنی هستند که ژاوی اعتماد بیشتری به آن ها دارد.

به نظر می رسد که ممفیس دیپای در مسیر جدایی از بارسلونا قرار گرفته است. آ اس رم و نیوکاسل دو باشگاهی هستند که بیشترین شانس را برای جذب ممفیس دیپای دارند.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، ژوزه مورینیو به شدت برای انتقال دپای به رم اصرار دارد. سرمربی پرتغالی احساس می کند که مهاجم هلندی می تواند مکمل خوبی برای پائولو دیبالا باشد. در هفته های اخیر گفته شده بود که مورینیو قید جذب دیپای را زده است اما به نظر می رسد که او همچنان به دنبال جذب مهاجم هلندی بارسلونا است.

1470