مورینیو به دنبال خرید مهاجم هلندی بارسلونا پس از جام جهانی

مورینیو به دنبال خرید مهاجم هلندی بارسلونا پس از جام جهانی

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های جام جهانی 2022 قطر در این روز ها در حال برگزاری است و این بازی ها فرصت خوبی است تا مربی های باشگاهی به دنبال زیر نظر گرفتن و پیدا کردن بازیکنان مورد علاقه خود باشند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی هلند تا اینجای کار عملکرد خوبی در جام جهانی 2022 قطر داشته است و این عملکرد خوب را مدیون ستاره هایی مثل گاکپو، فرنکی دی یونگ و ممفیس دیپای است. هلندی ها در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی باید به مصاف تیم ملی آرژانتین بروند.

قرارداد ممفیس دیپای در تابستان آینده با بارسلونا تمام می شود. آبی و اناری ها به دنبال این هستند که این بازیکن را در زمستان به فروش برسانند چرا که می خواهند دستمزد های پرداختی را کاهش دهند.

با آمدن لواندوفسکی و رافینیا به بارسلونا و تمدید قرارداد عثمان دمبله دیگر جایی برای دپای نداد و با وجود عملکرد خوب این بازیکن در جام جهانی، او را در لیست فروش گذاشته است.

به گفته روزنامه اسپورت، ژوزه مورینیو سرمربی تیم آ اس رم به دنبال جذب دپای در ژانویه است و بارسلونا برای این بازیکن فقط مبلغ 2 میلیون یورو را می خواهد چرا که می داند این بازیکن در تابستان تبدیل به یک بازیکن آزاد می شود.

در هر صورت باید دید که این معامله در زمستان شکل می گیرد یا خیر.

1470