کومان: ممفیس دپای بازیکن مهمی برای بارسلونا محسوب می‌شود

کومان: ممفیس دپای بازیکن مهمی برای بارسلونا محسوب می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - رونالد کومان سرمربی هلندی بارسلونا از پیروزی 3-1 شاگردانش در دیداری دوستانه برابر خیرونا بسیار خوشحال است. 

به گزارش فوتبالی، در این دیدار تدارکاتی، ممفیس دپای برای اولین بار از زمان پیوستنش به بلوگرانا به میدان رفت. دپای در هفته گذشته از لیون به نیوکمپ آمد. البته ممفیس از هفته‌های گذشته انتقالش به بارسلونا قطعی شده بود، اما به خاطر مشکلات مالی فراوان بارسلونا و همچنین قانون محدودیت سقف دستمزدها، کاتالان‌ها نمی‌توانستند قرارداد این بازیکن را در فدراسیون فوتبال اسپانیا به ثبت برسانند. 

به نقل از سایت مارکا، رونالد کومان درباره نمایش ممفیس دپای ستاره سابق منچستریونایتد برابر خیرونا که با گلزنی وی نیز همراه بود، گفت: "فکر می‌کنم که او خیلی خوب بازی کرد. ممفیس یک بازیکن با کیفیت است و در زمان‌هایی از بازی، این موضوع را اثبات کرد."

سرمربی سابق تیم ملی هلند و باشگاه اورتون در ادامه افزود: "ریتم بازی بهتری نسبت به دیدار قبلی داشتیم. خیرونا تیم خوبی است و سعی می‌کند فوتبال زیبایی ارائه دهد. بازی خوبی بود. با توجه به این که در پیش فصل هستیم، به نظرم دو تیم ریتم قابل توجهی داشتند. خوشحالم برای بازیکنانی که اخیرا به ما اضافه شدند، توانستند مدت زمان بیشتری بازی کند. این نکته مثبتی است."

4416