لحظه‌ای که مهاجم بارسلونا به جای قیچی برگردان، سایه توپ را زد!

لحظه‌ای که مهاجم بارسلونا به جای قیچی برگردان، سایه توپ را زد!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا با تساوی مقابل گرانادا و ارائه نمایشی بسیار ضعیف یک شب ناامیدکننده دیگر را پشت سر گذاشت.

به گزارش فوتبالی، حال و روز بارسلونا در این فصل به شدت خراب است و مشکلات این تیم به خصوص در فاز هجومی کاملا مشهود است. در حقیقت بارسا هیچ ایده ای برای بازیسازی ندارد و سانترهای متوالی به درون محوطه جریمه جایگزین سبک "تیکی تاکا" در این تیم شده است.

بارسلونا پس از شکست تحقیرآمیز مقابل بایرن مونیخ در لالیگا به مصاف گرانادا رفت که به سختی و در دقیقه 90 شکست را با تساوی عوض کرد. بارسا در این بازی رکورد عجیب 54 سانتر را ثبت کرد و به نظر می رسید که بازیکنان تقریبا از همه جای زمین به درون محوطه جریمه سانتر می کردند تا گل بزنند. البته کاتالان ها به رکورد 76 درصد تملک توپ و 600 پاس رسیدند اما نمی توانستند از خط دفاعی گرانادا عبور کنند.

ممفیس دیپای از معدود چهره های امیدبخش بارسلونا در خط حمله است که شب گذشته این بازیکن هلندی هم نمایش خوبی نداشت. مهاجم سابق منچستریونایتد همه تلاش خود را داشت که در شروع نیمه دوم صحنه عجیبی را رقم زد. در حقیقت روی یکی از سانترها، دیپای سعی کرد که قیچی برگردان بزند اما به جای توپ، سایه آن را زد و بدین ترتیب توپ از بالای پایش رد شد تا این صحنه به سوژه داغی در میان کاربران شبکه های اجتماعی تبدیل شود. 

دیپای در منچستریونایتد نیز سابقه ثبت لحظه ای مشابه را داشت که در آن زمان وین رونی و پسرش روی نیمکت به حرکتش خندیده بودند. این بار اما کومان روی نیمکت نخندید و به جایش حسابی حرص خورد.  بارسلونا با این تساوی در رده هفتم جدول لالیگا جای گرفت.

4125