عکس/ معارفه ممفیس دپای در بارسلونا؛ همچنان بدون شماره

عکس/ معارفه ممفیس دپای در بارسلونا؛ همچنان بدون شماره

پایگاه خبری فوتبالی - ممفیس دپای، خرید جدید و هلندی بارسلونا امروز در ورزشگاه نیوکمپ به طور رسمی معارفه شد تا برای اولین بار پیراهن بارسلونا را به تن کرده و از این به بعد بازیکن بارسلونا محسوب شود و به اردوی پیش فصل این باشگاه اضافه شود.

به گزارش فوتبالی، ممفیس دیپای در حالی معارفه شد که هنوز شماره پیراهن او مشخص نیست و به نظر می رسد که بارسلونا برای ثبت یک شماره پیراهن برای او دچار مشکل شده است که البته خوان لاپورتا، ریاست باشگاه بارسلونا در حال پیگیری برای حل این مشکل است.

بارسلونا از تابستان گذشته به دنبال جذب ممفیس دپای بود اما در نهایت موفق نشد و این انتقال به این تابستان موکول شد و آبی و اناری ها بالاخره توانستند این مهاجم هلندی را از تیم المپیک لیون به خدمت بگیرند.

بارسا در تابستان گذشته لوئیس سوارز را به نوعی از باشگاه بیرون کرد و رونالد کومان به دنبال به خدمت گرفتن دپای بود. اکنون بارسلونا در این تابستان، سرخیو آگوئرو و ممفیس دپای را به ترکیب خود اضافه کرده است و باید دید که رونالد کومان، سرمربی هلندی چگونه از این مهاجم ها استفاده خواهد کرد و البته باید این نکته را هم در نظر گرفت که ممفیس دپای توانایی بازی در پست وینگر را هم دارد.

1470