آینده ممفیس دپای در بارسلونا به ستاره لهستانی بستگی دارد

آینده ممفیس دپای در بارسلونا به ستاره لهستانی بستگی دارد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین گزارشات و اطلاعات منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیای اسپانیا، گفته می‌شود که مهاجم هلندی آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون می‌تواند در میان شاگردان ژاوی هرناندز و در جمع نفرات بلوگرانا در نیوکمپ باقی بماند.

به گزارش فوتبالی و مطابق با اطلاعات منتشر شده بر طبق ادعای اوریول دومنک، ممفیس دپای، مهاجم تیم ملی فوتبال هلند و ستاره خط حمله باشگاه بارسلونای اسپانیا تنها در صورتی در جمع نفرات و بازیکنان آبی و اناری‌ها در نیوکمپ ادامه خواهد داد که مدیران و مسئولان باشگاه کاتالانی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال موفق نشوند که یک مهاجم جدید و سطح بالا را به جمع شاگردان ژاوی هرناندز در بین کاتالان‌ها اضافه کنند.

متئو المانی، یکی از مدیران ارشد باشگاه بارسلونای اسپانیا، نام روبرت لواندوفسکی، مهاجم تیم ملی فوتبال لهستان و ستاره کنونی خط حمله باشگاه بایرن مونیخ آلمان را در اولویت خرید و جذب باشگاه کاتالانی در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان پیش رو قرار داده است.

مدیریت باشگاه بایرن مونیخ آلمان می‌خواهد قرارداد روبرت لواندوفسکی را تمدید کند؛ اما در صورت عدم توافق با این ستاره لهستانی و نمایندگان او، آماده فروش این بازیکن خواهد بود. باواریایی‌ها نمی‌خواهند این ستاره گلزن و ملی‌پوش لهستانی را مجانی و رايگان از دست بدهند. با این اوصاف، آن‌ها باید ابتدا با یک بازیکن به عنوان گزینه جایگزین قرارداد امضا کنند.

قرارداد ممفیس دپای تا سال 2023 میلادی با مدیران باشگاه بارسلونای اسپانیا اعتبار خواهد داشت. این بازیکن گلزن هلندی تاکنون دوازده گل و دو پاس گل در سی و سه بازی برای بلوگرانا به ثبت رسانده است.

9404