پس از رونالدو یک پرتغالی دیگر هم از منچستریونایتد می‌رود

پس از رونالدو یک پرتغالی دیگر هم از منچستریونایتد می‌رود

پایگاه خبری فوتبالی - دیوگو دالو که در منچستریونایتد رابطه بسیار خوبی با کریستیانو رونالدو داشت، در مسیر ترک اولدترافورد قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، رونالدو پیش از جام جهانی قراردادش را با یونایتد فسخ کرد. حمله تند بازیکن پرتغالی به مدیران و سرمربی یونایتد چاره ای جز قطع همکاری باقی نگذاشت. کریستیانو در این مصاحبه 90 دقیقه ای با پیرس مورگان به شدت به تن هاگ و مدیران یونایتد حمله کرد.

یک هفته پس از انتشار این مصاحبه، باشگاه یونایتد خبر فسخ قرارداد رونالدو را اعلام کرد. ستاره پرتغالی در دو دوره حضور در یونایتد 346 بازی داشت و 145 گل به ثمر رساند. حالا به نظر می رسد که پس از رونالدو قرار است که یکی از هموطنانش از یونایتد جدا شود.

نشریه اسپورت گزارش داده است که هر چند که دالو مدافع راست فیکس یونایتد در این فصل بوده اما  قصد ترک اولدترافورد را دارد که به نظر می رسد که بارسلونا مقصد احتمالی او باشد. در حقیقت این بازیکن می تواند به دفاع راست فیکس بارسلونا تبدیل شود و عملکرد خوبش در جام جهانی باعث شده تا مدیران بارسا از خریدنش استقبال کنند.

جدایی رونالدو یکی از دلایل اصلی ترک اولدترافورد توسط دالو است چرا که این دفاع راست رابطه بسیار خوبی با کریستیانو داشت و حالا با رفتن او در رختکن احساس تنهایی می کند.

4125