موضع قاطع هواداران پرتغال: سانتوس را برکنار کنید

موضع قاطع هواداران پرتغال: سانتوس را برکنار کنید

پایگاه خبری فوتبالی - اینده فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال روی هواست.

به گزارش فوتبالی، پرتغالی ها خواستار برکناری سرمربی تیم ملی پرتغال هستند و اعتقاد دارند که مربی قهرمان یورو 2016 باید جای خود را به چهره جدیدی بدهد. تیم ملی پرتغال با شکست مقابل مراکش از جام جهانی حذف شد. سانتوس نتوانست نفرات تیمش را به درستی مدیریت کند و نیمکت نشینی کریستیانو رونالدو به خصوص در بازی مقابل مراکش با انتقادهایی همراه شد.

در نظرسنجی نشریه پرتغالی "ابولا"، 93.5 درصد از شرکت کنندگان معتقد هستند که سانتوس 68 ساله باید پس از حدود 9 سال از تیم ملی پرتغال برکنار شود و جای خود را به چهره جدیدی بدهد.

آلوارو ماگالیائش بازیکن اسبق فوتبال پرتغال که چهار بار با بنفیکا قهرمان لیگ پرتغال شده اعتقاد دارد که دوره سانتوس به پایان رسیده است. ویتور پینیرا دیگر بازیکن اسبق فوتبال پرتغال نیز اعتقاد دارد که زمانش رسیده تا سرمربی تیم ملی پرتغال عوض شود. رودولفو ریس که چند بار با پورتو قهرمان پرتغال شده گفت که سانتوس می تواند در سمتش بماند اما احتمالش خیلی کم است. 

حتی ویتور سرنو سفیر پرتغال در ژاپن نیز به انتقاد از سانتوس پرداخته است و خواستار برکناری او شده است. به نظر می رسد که احتمال ماندن سانتوس در تیم ملی پرتغال خیلی کم است.

4125