فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی جمهوری آذربایجان شد

فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی جمهوری آذربایجان شد

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی سابق تیم ملی پرتغال به تازگی به طور رسمی هدایت تیم ملی جمهوری آذربایجان را عهده دار شده است و باید دید که عملکردش در این تیم به چه شکل خواهد بود و اوضاع برای او چگونه پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، فرناندو سانتوس به عنوان سرمربی تیم ملی پرتغال توانست فاتح رقابت های یورو 2016 شود و از سوی دیگر در لیگ ملت های اروپا در سال 2019، پرتغال را به قهرمانی برساند. او در دور حذفی رقابت های جام جهانی 2022 قطر، کریستیانو رونالدو را نیمکت نشین کرد و خیلی ها معتقدند که همین تصمیم او موجب شد تا تیم ملی پرتغال از دور رقابت ها کنار برود. پس از جام جهانی، فرناندو سانتوس از هدایت تیم ملی پرتغال اخراج شد.

حالا فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی جمهوری آذربایجان شده است. برنامه فدراسیون فوتبال جمهوری آذربایجان با فرناندو سانتوس به صورت کوتاه مدت نیست بلکه آن ها می خواهند که فرناندو سانتوس یک تیم خوب را برای مقدماتی یورو 2028 آماده کند و فوتبال جمهوری آذربایجان را به سطحی برساند که آن ها بتوانند در رقابت های درون قاره ای و رقابت های بین المللی حضور پیدا کنند. البته که فرناندو سانتوس کار راحتی در این تیم نخواهد داشت. سانتوس در حال حاضر 69 سال سن دارد.

1470