تهدید رونالدو به ترک اردوی تیم ملی پرتغال

تهدید رونالدو به ترک اردوی تیم ملی پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی - نشریه پرتغالی رکورد گزارشی را در مورد اختلاف میان کریستیانو رونالدو و فرناندو سانتوس منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، این منبع مدعی شده است که زمانی که رونالدو فهمیده که در بازی پرتغال و سوییس در یک هشتم نهایی جام جهانی نیمکت نشین است، درگیری لفظی شدیدی با سانتوس داشته است و حتی تهدید کرده که از تیم خارج می شود. در حقیقت کریستیانو نتوانسته خشم خود را از نیمکت نشینی خارج کند و به همین خاطر برخورد تندی با مربی تیمش داشته است.

کریستیانو اعتقاد دارد که فرناندو سانتوس در مقابل فشارهای رسانه ها کم آورده است چرا که در یک نظرسنجی اینترنتی بیش از 70 درصد از هواداران پرتغالی خواستار نیمکت نشینی او بوده اند. با وجود آن که پرتغال بدون کریستیانو توانست با شش گل در مقابل سوییس پیروز شود و پیروزی قاطعانه ای را کسب کرد، نیمکت نشینی ستاره پرتغالی یکی از سوژه های داغ رسانه ها در روزهای اخیر بوده است.

رونالدو در بازی پرتغال و سوییس از روی نیمکت وارد زمین شد و سانتوس نیز در پایان بازی از او حمایت کرد:" کریستیانو همچنان برای ما مهم است. ثابت کرده که یک کاپیتان بزرگ برای ماست."

پیام های جورجینا رودریگز نامزد رونالدو و الما آویرو خواهر ستاره پرتغالی نشان می دهد که کریستیانو اصلا از نیمکت نشینی خود خوشحال نبوده است. تیم ملی پرتغال شنبه باید به مصاف مراکش برود و باید دید که در آن بازی رونالدو شانس بازی کردن خواهد داشت یا نه.

4125