چرا رونالدو خشمش را سر فرناندو سانتوس خالی کرد؟

چرا رونالدو خشمش را سر فرناندو سانتوس خالی کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - تصاویر شکار شده از کریستیانو رونالدو نشان می دهند که ستاره پرتغالی پس از شکست مقابل صربستان در لیسبون به شدت به فرناندو سانتوس سرمربی تیمش تاخته است و از او به خاطر تصمیم هایش گلایه کرده است.

به گزارش فوتبالی، پرتغال برای صعود به جام جهانی قطر باید از طریق پلی آف تلاش کند چرا که با شکست غیرمنتظره مقابل صربستان کار برایشان خیلی سخت شده است. پرتغال برای صعود مستقیم به جام جهانی به تساوی نیاز داشت و با گل رناتو سانچز در دقایق آغازین به نظر می رسید که کار برایشان آسان شده اما صربستان دو گل به ثمر رساند و پرتغال را به شوک فرو برد. 

رونالدو در پایان بازی کاملا ناراحت به نظر می رسید اما این پایان رفتارهای جنجالی ستاره پرتغالی نبود چرا که رونالدو در پایان بازی خشم خود را سر سانتوس خالی کرد. در حالی که بازیکنان دو تیم پیش از پایان بازی در حال دست دادن با همدیگر بودند، رونالدو به سمت نمانیا رادونیچ رفت و بازیکن تعویضی صربستان را بغل کرد. رونالدو بعد از آن به سمت سانتوس 67 ساله می رود و با خشم سر مربی تیم ملی پرتغال فریاد می زند و دستانش را به سمت او نشانه می رود. سانتوس واکنش خاصی ندارد و پس از دست دادن با ستاره 36 ساله به سمت رختکن می رود. 

البته خود رونالدو هم نمایش خوبی مقابل صربستان نداشت و دو تا از سه شوتش در خارج از چارچوب بودند. به هر صورت رونالدو و سانتوس در سالهای اخیر همواره رابطه خوبی با هم داشتند. تصاویر رونالدو در فینال یورو 2016 که پس از مصدومیت به کمک سانتوس آمد و به هم تیمی هایش روحیه داد، از یادها نرفته است اما به نظر می رسد که رونالدو از این که حضورش در جام جهانی به خطر افتاده، به شدت عصبانی است و سانتوس و تصمیم هایش را مقصر این اتفاق می داند.

4125