رونالدو زیر نظر فرناندو سانتوس چه عملکردی داشت؟

رونالدو زیر نظر فرناندو سانتوس چه عملکردی داشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - فرناندو سانتوس از هدایت تیم ملی پرتغال برکنار شد و بدین ترتیب دوران حضور او روی نیمکت سلسائوی اروپا به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، فرناندو سانتوس از سال 2014 یعنی پس از جام جهانی برزیل و وقتی که پائولو بنتو از هدایت پرتغال برکنار شد، سکان هدایت پرتغالی ها را بر عهده گرفت. فرناندو سانتوس در یورو 2016 عملکرد خوبی را با پرتغال از خود بر جای گذاشت و توانست قهرمان یورو 2016 شود. او توانست قهرمانی لیگ ملت های اروپا را هم به همراه تیم ملی پرتغال به دست بیاورد. رابطه کریستیانو رونالدو با فرناندو سانتوس در آن زمان بسیار خوب بود.

اما به نظر می رسد که رابطه رونالدو و فرناندو سانتوس این اواخر و در جام جهانی 2022 قطر قدری خراب شد چرا که اطرافیان رونالدو به فرناندو سانتوس تاختند و او را مقصر حذف تیم ملی پرتغال جلوه دادند. سانتوس هم در بازی مقابل سوئیس و هم در بازی مقابل مراکش که منجر به حذف پرتغالی ها شد، کریستیانو رونالدو را در ترکیب ابتدایی نگذاشته بود.

رونالدو در تیم ملی پرتغال زیر نظر فرناندو سانتوس 82 بازی انجام داده است و 68 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده است. همانطور که گفته شد رونالدو دو جام در این دوران به دست آورده است.

1470