گزارش ویژه/ رونالدو و شرایط سختی که در آن قرار گرفته است!

گزارش ویژه/ رونالدو و شرایط سختی که در آن قرار گرفته است!

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در حال حاضر 37 سال دارد و به نظر می رسد که آخرین حضور خود در بازی های جام جهانی را تجربه کرد.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو پیش از شروع بازی های جام جهانی 2022 قطر یک مصاحبه تند و آتشین با پیرس مورگان داشت و از مدیران منچستر یونایتد و اریک تن هاگ انتقاد کرد. این صحبت های رونالدو موجب شد تا قرارداد او با منچستر یونایتد فسخ شود و در مسابقات جام جهانی رونالدو بدون تیم باشگاهی باشد. در واقع کریستیانو رونالدو اکنون هیچ تیمی ندارد.

رونالدو در بخشی از مصاحبه خود به پیرس مورگان گفته بود که اگر به همراه تیم ملی پرتغال در بازی های جام جهانی 2022 قطر به قهرمانی برسد، به طور کلی از فوتبال خداحافظی می کند و بازنشسته می شود. با توجه به فسخ قرارداد رونالدو با منچستر یونایتد، رونالدو می خواست که چنین پایانی را برای خود رقم بزند اما اوضاع اصلا بر وفق مراد او پیش نرفت.

باید دید که تصمیم رونالدو چیست او می تواند به دنبال تیم باشگاهی جدید بگردد و باید دید که چه مشتری هایی برای او پیدا می شود. پیشنهاد 200 میلیونی النصر عربستان هنوز روی میز است اما به نظر می رسد رونالدو دوست دارد هنوز در اروپا بماند.

گزارش از سروش جهان راد/ پایگاه خبری فوتبالی

1470