عکس؛ پرواز بلندی که یاران رونالدو را از جام جهانی حذف کرد

عکس؛ پرواز بلندی که یاران رونالدو را از جام جهانی حذف کرد

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی مراکش موفق شد با پیروزی یک بر صفر مقابل تیم ملی پرتغال، این تیم را از بازی های جام جهانی حذف کند و راهی مرحله نیمه نهایی شود.

به گزارش فوتبالی، وقتی تیم ملی مراکش در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد تیم ملی اسپایا را در ضربات پنالتی شکست دهد، کمتر کسی فکرش را می کرد که این تیم بتواند تا نیمه نهایی پیش برود چرا که مراکش در آن بازی فشار زیادی را تحمل کرده بود.

اکنون مراکشی ها با شکست پرتغال به نیمه نهایی جام جهانی 2022 قطر رسیده اند. تک گل تیم ملی مراکش را در این بازی در دقیقه 42، یوسف النصیری روی سانتر دقیق  یحیا آیت الله به ثمر رساند. یوسف النصیری روی این سانتر یک پرش بسیار بلند داشت. معمولا عادت داشته ایم که این پرواز ها را از کریستیانو رونالدو ببینیم اما این بار رقیب رونالدو چنین پروازی را از خودش به نمایش گذاشت.

النصیری بالاتر از روبن دیاز، مدافع تیم ملی پرتغال و دیوگو کاستا، دروازه بان تیم ملی پرتغال توانست ضربه سر را بزند و توپ را وارد دروازه کند. روی این صحنه دروازه بان تیم ملی پرتغال هم در محاسبات خود اشتباه کرد و فکر کرد که در صورت خروج از دروازه می تواند توپ را بزند اما چنین اتفاقی رخ نداد.

1470