هزینه فسخ قرارداد گزینه بارسلونا برای جانشینی بوسکتس چقدر است؟

هزینه فسخ قرارداد گزینه بارسلونا برای جانشینی بوسکتس چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - قرارداد سرخیو بوسکتس، هافبک دفاعی و کاپیتان بارسلونا در تابستان آینده با آبی و اناری پوشان به پایان می رسد و این قضیه موجب می شود تا سران بارسلونا به دنبال این باشند تا برای جایگزینی او فکری کنند.

به گزارش فوتبالی، گفته شده که ژاوی هرناندز از سران بارسلونا خواسته است تا لاپورتا برای تنظیم قراردادی جدید با بوسکتس، وارد مذاکره با او شود اما اگر این مذاکرات به نتیجه نرسند، بارسلونا گزینه هایی برای خط هافبک خود مد نظر دارد. یکی از این گزینه ها، زوبیمندی هافبک رئال سوسیداد است.

زوبیمندی که در حال حاضر 23 سال دارد، بند فسخی 60 میلیون یورویی با باشگاه رئال سوسیداد دارد. البته به گفته روزنامه اسپورت، بارسلونا نمی خواهد این رقم را پرداخت کند و بدین ترتیب آبی و اناری ها فقط در صورتی به سراغ خرید این بازیکن می روند که رئال سوسیداد حاضر شود روی مبالغ کمتر مذاکره کند.

با حذف تیم ملی اسپانیا از جام جهانی 2022 قطر، زمان تصمیم گیری برای سرخیو بوسکتس فرا رسیده است و او هر چه سریع تر باید تکلیف آینده خود را مشخص کند. به نظر می رسد که اگر بوسکتس از بارسلونا برود، لیگ آمریکا و باشگاه اینتر میامی مقصد بعدی او باشد.

1470