لیورپول نزدیک تر از همیشه به جذب مارتین زوبیمندی

لیورپول نزدیک تر از همیشه به جذب مارتین زوبیمندی

پایگاه خبری فوتبالی- انتقال هافبک تیم ملی اسپانیا به تیم لیورپول به زودی نهایی خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر نشریه دیلی تلگراف و به گفته منابع نزدیک به باشگاه رئال سوسیداد، تیم اسپانیایی انتظار دارد مارتین زوبیمندی در نهایت پروسه انتقال به لیورپول را بپذیرد ولی هردو باشگاه‌ همچنان باید در مورد هزینه انتقال این بازیکن به تیم حاضر در لیگ برتر انگلیس به توافق برسند مگر اینکه لیورپول تصمیم بگیرد بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی این بازیکن را به صورت کامل فعال کند که باید به طور کامل پرداخت شود.

باشگاه لیورپول همچنان مطمئن است که مارتین زوبیمندی را به خدمت خواهد گرفت و مذاکرات در جریان است. البته هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد اما لیورپول روی این انتقال متمرکز است. پیش از این اعلام شده بود انتقال مارتین زوبیمندی به لیورپول آسان نخواهد بود زیرا بند فسخ ۶۰ میلیون یورویی بازیکن باید به طور کامل پرداخت شود و این در صورتی خواهد بود که با هزینه کمتری موافقت نشود و همچنین لیورپول باید بازیکن را برای حضور در لیگ برتر انگلیس متقاعد کند که باشگاه های دیگر نتوانسته اند تاکنون آن را انجام دهند.

در صورت حضور این بازیکن در لیورپول مارتین زوبیمندی پس از ژابی آلونسو که سال ها قبل از رئال سوسیداد راهی تیم انگلیسی شد دومین هافبک دفاعی خواهد بود که بین دو باشگاه جابجا شده است.

۱۰۰۹