بازیکنی که گزینه اول بارسلونا برای خرید در پست هافبک است

بازیکنی که گزینه اول بارسلونا برای خرید در پست هافبک است

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا در تابستان پیش رو به دنبال این است که یک هافبک دفاعی جذب کند چرا که آبی و اناری ها از زمانی که سرخیو بوسکتس این تیم را ترک کرده است، در این پست ضعف پیدا کرده اند و نیاز به بازیکن دارند.

به گزارش فوتبالی ، مارتین زوبیمندی هافبک دفاعی 25 ساله رئال سوسیداد گزینه ای است که بارسلونا او را زیر نظر گرفته است. البته گفته شده که تیم هایی مثل بایرلورکوزن و بایرن مونیخ هم به جذب این بازیکن علاقه دارند اما بارسا بدون تردید برای خرید این بازیکن اقدام خواهد کرد.

به نقل از روزنامه اسپورت کاتالونیا، باشگاه بارسلونا شرایط خرید مارتین زوبیمندی را بررسی می کند و اگر از لحاظ مالی بتواند برای خرید او پیشنهاد بدهد این کار را انجام خواهد داد. ژاوی هرناندز در بارسلونا ماندگار شده است و یکی از شرط های او این بوده که بارسلونا در پست هافبک دفاعی خرید داشته باشد و حالا مارتین زوبیمندی می تواند خرید بارسلونا در پست هافبک دفاعی باشد.

این بازیکن محصول آکادمی رئال سوسیداد است. آرسنال هم یکی از مشتری های این بازیکن بوده است اما در خبری که ساعاتی پیش منتشر شد، گفته شد که توپچی های لندنی امید زیادی به جذب این بازیکن ندارند.

1470