اقامتگاه مجلل بکام در قطر؛ از استخر تا آشپز اختصاصی

اقامتگاه مجلل بکام در قطر؛ از استخر تا آشپز اختصاصی

پایگاه خبری فوتبالی - دیوید بکام ستاره اسبق رئال مادرید و منچستریونایتد یکی از چهره های ویژه جام جهانی قطر به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، بازیکن رئال مادرید بدون همسرش ویکتوریا و فرزندانش به قطر سفر کرده است که البته در این سفر برخی از امور تجاری خود را هم پیش می برد چرا که رابطه خوبی با برخی از تاجران قطری دارد.

بکام در یک هفته سفر به قطر در یک هتل مجلل و پنج ستاره به نام "ماندارین اورینتال" در دوحه اقامت دارد، حتی که در منطقه مشیرب قرار گرفته است. این هتل همه امکانات ممکن را دارد و بازیکن انگلیسی در یکی از بزرگترین سوییت های این هتل اقامت دارد که این سوییت شامل یک حیاط با هوای آزاد، یک استخر، یک سالن بدنسازی، یک سالن غذاخوری و یک خدمتکار اختصاصی است.

این سوییت در اخرین طبقه هتل قرار گرفته است و کرایه آن شبی 23 هزار یورو است و بازیکن اسبق فوتبال انگلیس به شدت در ان جا با احترام مورد برخورد قرار می گیرد. بکام توسط حاضران در هتل با لقب "سر دیوید" صدا زده می شود و به ندرت از سوییت مجلل خود خارج می شود. بکام از طریق یک خروجی اختصاصی از هتل خارج می شود تا نیازی به رو در رو شدن با سایر مهمان ها نداشته باشد و سریعا وارد یک لیموزین می شود که پنجره های پوشیده دارد. از طرفی گفته می شود که بکام یک آشپز اختصاصی را هم در اختیار خود دارد تا غذاهای مخصوص که در منوی هتل نیست را برای او بپزد، غذاهایی نظیر استیک ژاپنی و پاستا.

4125