پیام احساسی دیوید بکام پس از تحقق رویایش

پیام احساسی دیوید بکام پس از تحقق رویایش

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران اینتر میامی و یکی از مالکان این باشگاه یعنی دیوید بکام روز جمعه با خبر خوشی مواجه شدند چرا که شهرداری میامی مجوز ساخت استادیوم جدید این تیم را پس از یک دهه کاغذبازی های اداری، صادر کرده است.

به گزارش فوتبالی، کاپیتان سابق لیگ انگلیس در پیامی اینستاگرامی از تحقق رویایش ابراز خرسندی کرد و بدین ترتیب اینتر میامی در آینده می تواند در شهر خودش بازی کند. در حقیقت اینتر میامی در دو سال اخیر مجبور شده که بازیهای خانگی خود را در شهر مجاور یعنی فورت لودردیل برگزار کند.

دیوید بکام با تشکر از دو شریک تجاوری خود در باشگاه اینتر میامی نوشته است" می خواهم از خورخه و خوزه ماس و کل خانواده ماس تشکر کنم که به رویای من باور داشتند و باعث تحقق آن شدند."

ورزشگاه باشگاه اینتر میامی قرار است که " میامی فریدم پارک" نام داشته باشد که در نزدیکی فرودگاه ساخته می شود و 25 هزار نفر گنجایش دارد و علاوه بر استادیوم یک مرکز تجاری، مرکز اداری و یک هتل با 750 اتاق هم در نزدیکی آن نصب می شود. 

باشگاه اینتر میامی برای اجاره زمین 52 هکتاری این پروژه سالانه 3.57 میلیون دلار به شهرداری خواهد پرداخت.این باشگاه بر اساس توافق، همچنین مبلغ 20 میلیون دلار هم برای توسعه یک پارک عمومی به شهرداری خواهد پرداخت.

4125