عکس؛ مسی در کنار دیوید بکام در اینترمیامی

عکس؛ مسی در کنار دیوید بکام در اینترمیامی

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی به تازگی به طور رسمی به عنوان بازیکن اینترمیامی معرفی شده است و قرار است مراسم معارفه او هم به طور ویژه ای به زودی برگزار شود و باید دید که در مراسم معارفه او به طور کلی قرار است چه اتفاقاتی رخ دهد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته باشگاه اینترمیامی با انتشار ویدیویی اعلام کرد که مسی به این باشگاه پیوسته است. به دنبال آن فتوشات ها و تصاویر لیونل مسی در پیراهن باشگاه اینترمیامی نیز منتشر شد تا به این ترتیب برای اولین بار شاهد لیونل مسی در پیراهن تیم اینترمیامی باشیم.

دیوید بکام که در دوران بازیگری خود یک ستاره بود، پس از پایان دوران بازیگری خود به باشگاه داری رو آورد و سهام باشگاه اینترمیامی را خریداری کرد و اکنون به عنوان مالک این باشگاه آمریکایی شناخته می شود. دیوید بکام، لیونل مسی را برای تیم خود جذب کرده است و در یکی از عکس هایی که اخیرا مسی در باشگاه اینترمیامی گرفته است، می بینیم که دیوید بکام هم در کنار او حضور دارد و قاب جالبی شکل گرفته است.

در هر صورت باید دید که عملکرد مسی در اینترمیامی به چه شکل خواهد بود. مسی که 36 سال سن دارد تصمیم گرفت فوتبال اروپا را ترک کند و راهی فوتبال آمریکا شود.

1471