دیوید بکام در رویای جذب لیونل مسی

دیوید بکام در رویای جذب لیونل مسی

پایگاه خبری فوتبالی - خورخه ماس رییس باشگاه اینتر میامی اعتراف کرد که آن‌ها خیلی سخت در حال جور کردن شرایط برای جذب لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی پاریسن ژرمن هستند. 

به گزارش فوتبالی، اینتر میامی به طور واضح و روشن، رویای جذب لیونل مسی را در سر می‌پروراند. خورخه ماس رییس این باشگاه که رییس باشگاه رئال زاراگوزا در اسپانیا نیز می‌باشد، در مصاحبه‌ای با اسپورت عنوان کرد که او و دیوید بکام می‌خواهند بهترین بازیکنان را به میامی بیاورند. 

به نقل از آ اس، بامداد امروز تیم‌های بارسلونا و اینتر میامی در دیداری دوستانه مقابل هم صف آرایی کردند که در پایان، کاتالان‌ها با نتیجه پرگل شش بر صفر به پیروزی رسیدند. خورخه ماس درباره احتمال جذب مسی گفت: "ببینید، من و دیوید بکام می‌خواهیم بهترین بازیکنان را به میامی بیاوریم. می‌خواهیم به نقطه مرجع فوتبال در کشور آمریکا تبدیل شویم. لئو بی شک یکی از بهترین بازیکنان دنیاست. امیدوارم شرایط برای آوردن او به آمریکا خیلی سریع جفت و جور شود و او را در لباس میامی در لیگ ام ال اس ببینیم. امیدوارم همه چیز مهیا شود. البته چیزی را تضمین نمی‌کنیم و مذاکراتی صورت نگرفته، اما من مرد خوشبینی هستم و امیدوارم لئو بتواند به یکی از افراد پروژه ما تبدیل شود."

4416