دیوید بکام و اسطوره فوتبال آمریکایی در کنار مسی (عکس)

دیوید بکام و اسطوره فوتبال آمریکایی در کنار مسی (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - پس از پایان بازی اینتر میامی مقابل سینسیناتی، تام بردی اسطوره فوتبال آمریکایی به همراه دیوید بکام، اسطوره دنیای فوتبال و مالک باشگاه اینتر میامی، با لیونل مسی عکس گرفتند.

به گزارش فوتبالی ، در این هفته از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و سینسیناتی بامداد امروز به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر میامی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد. لئو مسی در این دیدار به خاطر مصدومیت غایب بود و از روی سکو ها بازی را تماشا کرد. دوست صمیمی لیونل مسی یعنی لوییس سوارز در این بازی خوش درخشید و موفق شد دو گل به ثمر برساند و با گل های لوییس سوارز، اینتر میامی موفق شد با نتیجه دو بر صفر در این دیدار به پیروزی برسد.

تام بردی یکی دیگر از اشخاص سرشناسی بود که برای تماشای این بازی به ورزشگاه رفته بود. او اسطوره فوتبال آمریکایی و پر افتخار ترین بازیکن لیگ این ورزش در آمریکا با داشتن هفت قهرمانی در کارنامه حرفه ای خود است.

دیوید بکام هم که یکی از مالکان باشگاه اینتر میامی است مثل همیشه برای تماشای بازی تیمش حضور داشت. او به همراه تام بردی پس از پایان بازی در کنار لیونل مسی عکس گرفتند.

1471