منچستریونایتد مهاجم بارسلونا را جایگزین رونالدو می‌کند؟

منچستریونایتد مهاجم بارسلونا را جایگزین رونالدو می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی به طور رسمی از منچستر یونایتد جدا شده است و بدین ترتیب دیگر او در این تیم بازی نخواهد کرد و در حال حاضر بدون باشگاه است و باید دید که شرایط برای او در ادامه به چه شکل پیش خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، منچستر یونایتد جست و جو را برای آوردن جایگزین رونالدو شروع کرده است. البته اریک تن هاگ در این فصل در بازی های زیادی کریستیانو رونالدو را نیمکت نشین کرده بود و بدین ترتیب نقش او را در ترکیب شیاطین سرخ بسیار کمرنگ کرده بود. اما در هر صورت منچستر یونایتد یک مهاجم جدید نیاز دارد و بدین ترتیب باید دید که شرایط برای این تیم در زمستان به چه شکل پیش می رود.

به گفته روزنامه اسپورت، منچستریونایتد می خواهد دپای جایگزین کریستیانو رونالدو شود و پیشنهادی را به بارسلونا ارائه خواهد کرد. بارسلونا ممفیس دپای را در لیست مازاد خود گذاشته است و این قضیه می تواند انتقال او به تیم دیگر مثل منچستر یونایتد را آسان تر کند. دپای بین سال های 2015 تا 2017 در منچستر یونایتد حضور داشته است و بدین ترتیب به خوبی با جو این باشگاه آشنا است و می تواند به خوبی در اولدترافورد جا بیفتد.

1471