ستاره رئال مادرید: لیورپول و پی‌اس‌جی نیز به دنبال من بودند

ستاره رئال مادرید: لیورپول و پی‌اس‌جی نیز به دنبال من بودند

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی ستاره جوان رئال مادرید فاش کرد که قبل از پیوستن به این باشگاه، مورد توجه لیورپول و پاریسن ژرمن نیز قرار گرفته بود. 

به گزارش فوتبالی، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته اورلین شوامنی 22 ساله با مبلغ 80 میلیون یورو از موناکو به رئال مادرید پیوست. او به خاطر عملکرد قابل توجهش در لباس موناکو، نظر باشگاه های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده بود و حالا فاش کرد که فاصله‌ای با پیوستن به پاریسن ژرمن و لیورپول نیز نداشته است. 

به نقل از سایت گل، شوامنی که الان در اردوی تیم ملی فرانسه حضور دارد، به Le Parisien گفت: "اولین باشگاهی که مرا می‌خواست، لیورپول بود. ما صحبت‌هایی انجام دادیم، سپس رئال مادرید جلو آمد و در ذهن من همه چیز مشخص شده بود. انتخابم فقط رئال مادرید بود، نه باشگاه دیگری، چون رئال بزرگ‌ترین باشگاه دنیاست. اگر ادعای فتح عناوین و جام‌ها را دارید و می‌خواهید اسم‌تان را در تاریخ ثبت کنید، هیچ جایی بهتر از رئال مادرید برای شما نیست. من حتی یک لحظه هم صبر نکردم و به مدیربرنامه‌هایم گفتم که هرکاری برای رفتن من به رئال مادرید انجام دهد. من تصمیمم را گرفته بودم که پاریسن ژرمن به من پیشنهاد داد، اما دیگر دیر شده بود."

4416