ستاره رئال مادرید: هر روز درباره امباپه صحبت می‌کنیم

ستاره رئال مادرید: هر روز درباره امباپه صحبت می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - اورلین شوامنی فاش کرد که تمامی بازیکنان رئال مادرید راجع به آمدن یا نیامدن کیلیان امباپه به این تیم در پایان فصل با هم صحبت می کنند.

به گزارش فوتبالی، قرارداد کیلیان امباپه با پاریسن ژرمن در پایان فصل به اتمام می رسد و هنوز هیچ خبری مبنی بر تمدید قرارداد او شنیده نمی شود. از رئال مادرید به عنوان جدی ترین مقصد این فوق ستاره فرانسوی نام برده می شود و فلورنتینو پرز بارها به صورت علنی علاقه خود را به قهرمان جام جهانی 2018 اعلام کرده است. بنابر گزارش های منابع اسپانیایی، آخرین پیشنهاد لوس بلانکوس به خانواده امباپه، خیلی پایین تر از حد انتظارات آن ها بوده و برای جذب این ستاره فرانسوی، پرز باید پیشنهاد بهتری ارائه بدهد. 

به نقل از سایت گل، شوامنی به رلوو گفت: "ما در رختکن راجع به کیلیان امباپه صحبت می کنیم، چون می دانیم که واقعاً مسئله مهمی است. در چند سال اخیر، این موضوع، تیتر یک رسانه ها بوده است. امیدواریم که در هفته های آتی، این مشکل حل شود."

"آیا کیلیان با من راجع به آمدن به رئال مادرید صحبت کرده است؟ خیر، او هنوز چیزی را اعلام نکرده است. به غیر از این، اگر به من نیز می گفت، من به شما نمی گفتم!"

4416