دو باشگاه انگلیسی به دنبال جذب هافبک رئال مادرید

دو باشگاه انگلیسی به دنبال جذب هافبک رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که دو باشگاه از لیگ برتر انگلیس به دنبال این هستند که در تابستان آینده، اورلین شوامنی، هافبک دفاعی فرانسوی رئال مادرید را جذب کنند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در تابستان گذشته اورلین شوامنی را از موناکو به خدمت گرفت. با توجه به این که کاسمیرو از رئال مادرید جدا شد و راهی منچستر یونایتد شد، اورلین شوامنی نقش پر رنگی در ترکیب رئال مادرید پیدا کرد و تبدیل به هافبک دفاعی اول رئال مادرید شد.

به گفته اکرم کنور، خبرنگار حوزه نقل و انتقالات، در حال حاضر دو باشگاه انگلیسی یعنی آرسنال و لیورپول به جذب اورلین شوامنی در تابستان پیش رو علاقه نشان داده اند. لیورپول از قبل این علاقه را اعلام کرده است اما آرسنالی ها به تازگی به جذب شوامنی علاقه نشان داده اند.

البته پاسخ رئال مادرید به این پیشنهاد ها منفی خواهد بود چرا که رئال مادرید در حال حاضر خودش به اورلین شوامنی به عنوان یک هافبک دفاعی تخصصی نیاز دارد چرا که دیگر بازیکنی مثل کاسمیرو در رئال مادرید حضور ندارد.

شوامنی در حال حاضر 23 ساله است و آینده خوبی پیش روی او قرار دارد و رئال مادرید نمی خواهد در این سن و سال او را از دست بدهد.

1470