لیورپول خواهان به خدمت‌گیری هافبک رئال مادرید

لیورپول خواهان به خدمت‌گیری هافبک رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه لیورپول می‌خواهد هافبک ۲۴ ساله فرانسوی رئال مادرید را به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبالی، اورلین شوامنی هافبک ۲۴ ساله فرانسوی، شاید آخرین ماه‌های حضورش در رئال مادرید را سپری کند. این بازیکن که به عنوان یکی از استعدادهای بزرگ فوتبال اروپا وارد سانتیاگوبرنابئو شد، نتوانست انتظارات هواداران سفیدهای مادرید را برآورده کند.

با توجه به این شرایط، جدایی او در بازار تابستانی آینده منتفی نیست و به نظر می‌رسد لیورپول یکی از علاقه‌مندترین باشگاه‌ها برای به خدمت گرفتن وی جهت تقویت خط هافبک خود باشد.

شوامنی از زمان ورودش به سانتیاگو برنابئو، پرنوسان نشان داده و نتوانسته جایگاه ثابتی برای خود در ترکیب اصلی خامه‌ای‌های مادرید بدست آورد.

در تیمی که رقابت زیادی در خط هافبکش وجود دارد، جایگاه او هیچگاه ثابت نبوده و این شرایط باعث شده که لیورپول به دنبال جذب این هافبک فرانسوی برای احیای او باشد.

لیورپول به هافبکی مثل شوامنی برای بازسازی خط هافبک خود نیاز دارد.

رئال مادرید اگرچه از پتانسیل این بازیکن آگاه است اما در صورت دریافت پیشنهاد مناسب، مخالف فروش او نخواهد بود. صحبت از رقم قابل توجهی است که می‌تواند حدود ۸۰ میلیون یورو باشد.

 این مبلغ به وایکینگ‌های مادرید اجازه می‌دهد تا سایر خطوط تیم خود را تقویت کنند یا برای برنامه‌های آینده پول جمع نمایند. شوامنی در ۲۴ سالگی در نقطه حساسی از فوتبال خود قرار گرفته و باید تصمیم بگیرد که می‌خواهد بماند و برای اثبات توانایی‌ها و بدست آوردن جایگاهی در خط هافبک خانه سفیدهای مادرید بجنگد یا چالش جدیدی را با لیورپول در لیگ برتر انگلیس آغاز کند.

۱۰۳۳