عکس؛ تکل دقیق کاسمیرو روی پای بازیکن منچستریونایتد در تمرین برزیل

عکس؛ تکل دقیق کاسمیرو روی پای بازیکن منچستریونایتد در تمرین برزیل

پایگاه خبری فوتبالی - در فاصله کمتر از دو روز مانده به شروع رقابت های جام جهانی 2022 قطر، تیم های مختلف آخرین جلسه های تمرینی خود را برگزار می کنند تا برای شروع این تورنمنت که مهم ترین تورنمنت دنیای فوتبال است، آماده باشند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی برزیل بدون شک یکی از مدعی های اصلی قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر است و باید دید که شرایط برای برزیلی ها در این دوره از بازی ها به چه شکل پیش می رود. برزیل در این دوره از بازی ها با تیم های ملی صربستان، سوییس و کامرون هم‌گروه شده است و اولین بازی تیم ملی برزیل در جام جهانی بازی مقابل تیم ملی صربستان خواهد بود که قرار است روز پنجشنبه سوم آذر از ساعت 22:30 برگزار شود.

تمرینات تیم ملی برزیل با جدیت خاصی برگزار می شود و بازیکنان به خوبی خود را برای بازی در قطر و آب و هوای ویژه ای که این منطقه دارد، آماده می کنند.

کاسمیرو که در حال حاضر هافبک منچستر یونایتد است، روی پای دیگر هافبک منچستر یونایتد یعنی فرد یک تکل دقیق زد و توپ را نشانه گرفت. دنی آلوز روی پای برونو گیمارش یک تکل خطرناک زده بود اما اینجا می بینیم که کاسمیرو تکل دقیقی روی پای هم‌تیمی خود زده است که خطر مصدومیتی برای او ندارد.

1470