مشخص شدن هدف بعدی منچستریونایتد بعد از کاسمیرو

مشخص شدن هدف بعدی منچستریونایتد بعد از کاسمیرو

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد به خرید برای تقویت ترکیبش نیاز دارد و یکی از پرکارترین تیم های هفته های اخیر بوده است.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ پس از جذب کاسمیرو هافبک برزیلی رئال مادرید و با توجه به مشکل شدن جذب آنتونی، نگاه خودرا به سمت کودی گاکپو جلب کرده اند. آیندهوون برای این بازیکن 50 میلیون یورو می خواهد که این گزینه در مقابل آنتونی مقرون به صرفه تر خواهد بود.

این بازیکن 23 ساله گزینه محبوب تن هاگ پس از منتفی شدن جذب آنتونی است. گاکپو فصل گذشته در همه تورنمنت ها مجموعا 21 گل زد و به آیندهوون کمک کرد تا به نایب قهرمانی لیگ هلند برسد. این بازیکن در شروع فصل نیز در سه بازی خود با سه گل و دو پاس گل خوش درخشیده است.

تن هاگ در تلاش است تا شرایط یونایتد را پس از دو شکست متوالی تغییر بدهد و به همین خاطر در بازار نقل و انتقالات دست به کار شده اند. آنها برای خرید کاسمیرو 15+70 میلیون یورو هزینه کردند تا هافبک باتجربه رئال مادرید و تیم ملی برزیل را به خدمت بگیرند و حالا برای تقویت ترکیبشان در فاز هجومی به سراغ گاکپو رفته اند که البته مشخص نیست که آیا بعد از آن قصد خرید دیگری را دارند یا نه.

4125