رسمی؛ کاسمیرو به منچستریونایتد پیوست

رسمی؛ کاسمیرو به منچستریونایتد پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - کاسمیرو هافبک باتجربه و باکیفیت رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست. 

به گزارش فوتبالی، منچستریونایتد شروع بسیار بدی با اریک تن هاگ در فصل جدید داشته است. آن‌ها در دو دیدار اول خود برابر برایتون و برنتفورد به ترتیب با نتایج 2-1 و 4-0 شکست خوردند. این باخت‌ها خشم هواداران یونایتد را در شبکه‌های مجازی برانگیخت و حتی باعث شد تا مدیران این باشگاه به فکر تقویت تیم باشند. آن‌ها تاکنون موفق به خرید تایرل مالاسیا، لیساندرو مارتینز و کریستین اریکسن شده بودند، اما نیاز مبرم آن‌ها به یک هافبک دفاعی بسیار حس می‌شد، چون زوج فرد و مک‌تومینای اصلاً نمایش خوبی نداشته‌اند. 

شیاطین سرخ ابتدا به سراغ جذب آدرین ربیو هافبک فرانسوی یوونتوس شدند، اما این مذاکرات به خاطر حقوق بالای ربیو به بن بست خورد. سپس مدیران یونایتد گزینه جذاب کاسمیرو را بررسی کردند و پس از مذاکره با ایجنت این ستاره برزیلی و مدیران رئال مادرید، توانستند او را به خدمت بگیرند. 

وبسایت منچستریونایتد به صورت رسمی، خبر توافق با رئال مادرید را اعلام کرد و حالا فقط جزییات پایانی قرارداد و همچنین تست‌های پزشکی باقی مانده است. 

کاسمیرو بیش از 500 بازی حرفه‌ای و همچنین 17 جام معتبر از جمله چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در کارنامه خود دارد. این خروج او به معنای به پایان رسیدن مثلث طلایی کروس، مودریچ و کاسمیرو است.

4416