عکس؛ سلفی گرفتن جیمی جامپ با کاسمیرو در شب تساوی منچستریونایتد

عکس؛ سلفی گرفتن جیمی جامپ با کاسمیرو در شب تساوی منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - در یک بازی معوقه از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و کریستال پالاس در ورزشگاه سلهارست پارک به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در این بازی میهمان بودند و پیروزی یک بر صفر خود را در دقیقه 91 از دست دادند و گل تساوی را دریافت کردند و به این ترتیب نتوانستند سه امتیاز بازی را به دست بیاورند.

یکی از حاشیه های جالب این بازی ورود یک جیمی جامپ موبایل به دست به درون زمین بود. این جیمی جامپ وارد چمن ورزشگاه سلهارست پارک شد و به سمت کارلوس هنریکه کاسمیرو، هافبک برزیلی منچستر یونایتد حرکت کرد و در نهایت موفق شد با او سلفی بگیرد. او به خوبی توانست از دست ماموران امنیتی ورزشگاه فرار کند و خودش را به ستاره برزیلی برساند و در نهایت با او سلفی بگیرد.

کاسیمرو در تابستان گذشته از رئال مادرید راهی منچستر یونایتد شد و اکنون در جمع شیاطین سرخ تبدیل به یک مهره کلیدی در خط هافبک این تیم شده است و اریک تن هاگ همواره روی او حساب باز می کند و به نظر می رسد که کاسمیرو میان هواداران منچستر یونایتد هم تبدیل به یک چهره محبوب شده است.

1470