تکل خشن دنی آلوز روی پای هم‌تیمی خود در تمرینات برزیل(عکس)

تکل خشن دنی آلوز روی پای هم‌تیمی خود در تمرینات برزیل(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - در آستانه شروع رقابت های جام جهانی 2022 قطر هستیم و بدین ترتیب تیم های مختلف آخرین جلسات تمرینی خود را پیش از شروع این بازی ها برگزار می کنند تا برای آغاز مهم ترین تورنمنت دنیای فوتبال کاملا آماده و روی فرم باشند.

به گزارش فوتبالی، یکی از دغدغه هایی که بازیکنان مختلف پیش از شروع رقابت های جام جهانی دارند، این است که دچار مصدومیت نشوند تا بتوانند در خدمت تیم خود باشند و در این رقابت ها حضور داشته باشند. در واقع بازیکنان نهایت تلاش خود را می کنند تا پیش از شروع بازی های جام جهانی از لحاظ جسمانی در بهترین وضعیت باشند و کاملا سالم باشند و با سلامتی کامل این تورنمنت را استارت بزنند.

در تمرینات تیم ها قبل از جام جهانی، معمولا مربی ها توصیه می کنند تا از برخی از اقدامات که ممکن است دچار مصدومیت بازیکن ها شود، پرهیز شود تا سلامت بازیکنان به خطر نیفتد.

در تصویر عجیبی که از تمرینات تیم ملی برزیل منتشر شده است، می بینیم که دنی آلوز روی پای هم‌تیمی خود برونو گیمارش یک تکل از پشت زده است و با مچ پای خود پشت پای برونو را هدف قرار داده است. این نوع از تکل ها ریسک مصدومیت دارند و اقدام دنی آلوز که نزدیک به 40 سال دارد در نوع خود عجیب بوده است.

1470