شکست تلخ رئال مادرید و از دست دادن صدر جدول لالیگا

شکست تلخ رئال مادرید و از دست دادن صدر جدول لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سیزدهم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و رایو وایکانو در ورزشگاه وایکاس به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را رایو وایکانو با نتیجه سه بر دو به سود خود به پایان رساند و هر سه امتیاز این دیدار را به دست آورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید با این شکست، اولین شکست این فصل خود در رقابت های لالیگا را متحمل شد و بدین ترتیب اکنون صدر جدول را از دست داده است. در حال حاضر بارسلونا با 34 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار گرفته است و رئال مادرید با این شکست 32 امتیازی باقی ماند و در رده دوم جدول لالیگا قرار دارد.

در این بازی گل های رئال مادرید را لوکا مودریچ از روی نقطه پنالتی و ادر میلیتائو با ضربه سر از روی ارسال کرنر به ثمر رساندند. گل های رایو وایکانو هم توسط سانتی کومسانیا، آلوارو گارسیا و اسکار ترخو (از روی نقطه پنالتی) به ثمر رسیدند و بدین ترتیب رایو وایکانو موفق شد با نتیجه سه بر دو رئال مادرید را شکست دهد.

در این بازی جو به شدت متشنج بود و حتی سرمربی رایو وایکانو یعنی آندونی ایرائولا در دقیقه 61 توسط داور مسابقه از کنار زمین اخراج شد و بدین ترتیب کار برای رایو سخت تر شد اما آن ها با این وضع هم رئال را شکست دادند.

1470