عکس؛ درگیر شدن رونالدو و مدافع استون ویلا در محوطه جریمه

عکس؛ درگیر شدن رونالدو و مدافع استون ویلا در محوطه جریمه

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته پانزدهم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و استون ویلا در ویلاپارک به مصاف هم رفته اند و این بازی با نتیجه سه بر یک به سود استون ویلا در جریان است و اوضاع برای شیاطین سرخ در این بازی اصلا خوب نیست.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کریستیانو رونالدو توسط اریک تن هاگ فیکس شده است و درون ترکیب ثابت منچستر یونایتد قرار گرفته است اما اوضاع در این بازی برای او خوب پیش نرفته است. در دقیقه 60 این بازی روی یک صحنه کریستیانو رونالدو درگیری عجیب و غریبی با مدافع استون ویلا در محوطه جریمه استون ویلا داشت. رونالدو در حالی که به دنبال جایگیری بود تا در موقعیت مناسب برای گلزنی روی حرکت منچستر یونایتد قرار بگیرد، با پوشش مینگز، مدافع استون ویلا روبرو شد. مینگز به کریستیانو رونالدو چسبیده بود و همین قضیه موجب شد تا ستاره پرتغالی عصبانی شود و با مینگز دچار درگیری شود. روی این صحنه رونالدو او را زمین زد اما مینگر هم رونالدو را رها نکرد تا در نهایت یک درگیری شکل بگیرد و داور با کارت زرد خود وارد قضیه می شود.

به طور کلی در این فصل اصلا اوضاع بر وفق مراد رونالدو نبوده است و به نظر می رسد که این قضیه روی اعصاب او هم در طول بازی ها اثر گذار بوده است.

1470