کاپیتان رئال مادرید باز هم مصدوم و غایب است

کاپیتان رئال مادرید باز هم مصدوم و غایب است

پایگاه خبری فوتبالی- کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در ادامه فصل ناامیدکننده خود بازی دوشنبه شب میان رئال مادرید و رایو وایکانو را هم از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبالی، بنزما در این فصل برای این که جام جهانی را از دست ندهد، در بسیاری از بازیهای رئال مادرید حضور نخواهد داشت. بنزما بازی رئال مادرید و رایو وایکانو را از دست داد که برای هشتمین بار در این فصل غایب خواهد بود. در حقیقت کریم 40 درصد از بازیهای فصل رئال مادرید را از دست داده است. 

آنچلوتی اعلام کرده که بنزما مقابل رایو حضور ندارد هر چند که احتمالا پنجشنبه مقابل کادیز در آخرین بازی رئال مادرید پیش از وقفه جام جهانی دقایقی خواهد داشت. البته بنزما تنها غایب رئال مادرید مقابل رایو وایکانو نیست چرا که آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی نیز به علت مصدومیت در این بازی حضور ندارد. آنتونیو بازی رئال مادرید و کادیز را هم از دست می دهد و تا بعد از جام جهانی برای رئال بازی نخواهد کرد. از طرفی تونی کروس به علت اخراج در بازی قبلی و دریافت اولین کارت قرمز دوران فوتبالش در بازی فردا شب حضور نخواهد داشت.

بدین ترتیب به نظر می رسد که رودریگو گوئس همچنان در پست مهاجم نوک و به عنوان جایگزین بنزما در ترکیب رئال مادرید حضور پیدا خواهد کرد.

4125